We are the world

Ingen har väl missat att Nelly har fri frakt just nu? Passa på och köp nått snyggt till vårgarderoben ;) Jag sitter själv inne på Nelly och försöker hitta nått snyggt :)

Men igår blev det ju iallafall mys hos Mickis, hon fick hem sin nya snygga data också men vi nördade inte mycket eller jag skrev bara ett inlägg & lekte lite med webcamen :p Men vi käkade tårta och åt lövbiff & potatisgratäng med bearniesås, MUMSFILLIBABA säger jag bara ;) Sedan gick vi till draget ett tag men vi gick hem efter bara ett litet tag och satte oss i bastun och efter det blir det ansiktsmaskerna som var gjorda av choklad. Men det var något som gjorde att det börja rinna i nästan och det gjorde skit ont i ögonen så nästa gång blir det nån annan men huden blev iaf lite lenare alltid nått :p. Får se om jag lägger in några bilder med ansiktsmaskerna på haha. Vi gick från Mickis vid 13 idag och dannie hänkade hem och lånade duschen och sedan drog hon till sthlm. Nyss var jag med mammsen och köpte lite godis och for the moment sitter jag här. Ikväll blir det lördags mys med godis & melodifestivalen.

Vad ska ni göra? :)

Dannie tipsade mig om detta otroligt bra & fina klipp på youtube. Tillägnad Haiti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0