Lugnt ikväll

Halloj!
Nu ska jag strax ta en efterlängtad dusch efter ännu mer pulka, är faktiskt jobbigare än det ser ut att släpa runt på snowracers upp ocn ner för en jävligt brant backe, haha ;)

Tjejerna har åkt hem nu. Dagen började med att jag hörde Mickis & Dannie snacka när alla låg bredvid varann i sängen. Men jag och Cassie sov vidare och efter dett tag så sätter dem på musik och då blev Cassie och jag jäkligt glada, men vi fortsatte sova ändå och gick upp vid 12. Då åt vid frukost och gjorde i ordning oss. Sedan blev det raka vägen till Denice & Sandra med våra snowracers ;) Min födelsedag igår var skittbra som sagt och ja, har inte mycket mer att skriva. Vi hörs ikväll! (btw, hoppas ingen missat är melodifestivalen är ikväll)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0