100225

Hejsan! ;)
Idag var vi som sagt inne och köpte födelsedags presenter till kära Mickispickis :) Imorgon ska vi dit alltså och ha lite myskväll. Vi köpte choklad ansiktsmasker idag som vi ska prova imorgon, haha! Hann kolla lite på kläder och hittade en jättesnygg jeansjacka på H&M men jag har ju redan min kära från Topshop! Mycket snygga shorts och kavajer har kommit in också, på måndag ska vi antagligen in och shoppa i sthlm så jag får hålla mig tills dess. Mickis köpte ny data idag så om den funkar imorrn så blir det nog lite bloggning :)

So long, puss!


Bild från 2008, haha ;)


Kommentarer
Postat av: veronica

Vilken fin blogg du har. :)

2010-02-26 @ 00:19:36
URL: http://missfancydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0