100202

Hello :)

Det enda jag gjorde idag var att vara på läxläsningen och inte pluggade jag så mycket heller. Dannie och jag höll på att dö av garv istället. När jag väl kom hem hann jag bara sitta vid datan en liten stund innan det var middag. Efter middagen somnade jag faktiskt framför tvn och vaknade för en timme sedan ungefär. Snart ska jag in och duscha och sedan gå och lägga mig. Tråkiga dagar nu men jag har roliga heler att se fram emot! :) På fredag åker jag, cassie, dannie och mickis in till stan där vi ska möta upp jessica för att gå på bio och efter det slagga hos henne :) På lördagen åker jag och tjejerna hem till mig eller mickis för att vara där tills söndag, kommer nog bli skitkul!
Helgen efter det är det min födelsedag och det ska vi fira med lite bowling efter skolan och sedan kanske äta lite tårta och sova hemma hos mig.

Helgen efter den har jag inget bokat så vi får se vad som händer då :)

Vi hörs imorrn, kisses.




old pics :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0