Stockholm i mitt hjärta

Hej på er!
Nu är jag tillbaka med lite uppdatering. De tre senaste dagarna har spenderats med Mickis och mest i Stockholm! Shopping på mellandagsrean och McDonalds, haha. I måndags gick vi själva men sen mötte vi upp några grabbar och så gick vi runt lite men sen när vi skulle hem så var jag tvuungen att leta efter ett par byxor från Gina så jag drog med mig Mickis, Emil, Thedde och Jonte för att leta efter dem. Efter 3 butiker hittade vi dem men jag bara drog med mig ett par utan att prova och sen så drog vi till norrtälje och var på donken ett tag eftersom att vi missade bussen. Så jävla sköna grabbar dem där alltså. ;) Men sen drog jag och Mickis hem och i tisdags slappade vi mest med film och så, och idag drog vi till sthlm igen och då passade jag på att lämna tillbaka byxorna eftersom att de inte passade. :( Shoppade lite igen och drog till kista ett tag också men sen stack vi därifrån för det var proppat!! Mer folk än i stan ju.

Nu sitter jag och funderar på att kolla på älskade Eclipse, imorgon vet jag inte vad som händer och på fredag är det nyårsafton.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Aline

kika in hos mig om du vill vinna ett presentkort från H&M :) gott nytt år

2010-12-31 @ 02:01:54
URL: http://alinescloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0