Sov gott!

Nu ska jag snart sova men jag tänkte skriva ett litet inlägg först.

Julafton igår och jag fick massa fina julklappar, bl.a pengar, kläder, smink, choklad, filmer. ;) På måndag drar jag och Mickis + några till stockholm och mellandagsrean, hoppas på lite fynd. Nu kan man ju äntligen köpa något till sig själv när julafton är borta. ;)

Annars är det sådär, har åkt på en sjukt härlig förkylning. Nyser som en jävla galning. Ändå var Mickis här idag, vi hade ju liksom inte setts på två dagar så det var ju dags. :) Vi kollade på Mäklarna, vilket btw kan vara en av världens bästa serier!!, och körde hockeyspel med hennes lillebrorsa. Riktigt kul faktiskt!

Hoppas ni haft en mysig julafton och vi hörs nog imorgon igen, puss!!


13 dagar kvar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0