Dagen

Hej igen!
Nu är jag tillbaka vid datan efter en rolig kväll med Isabella. Vi har mest tagit det lugnt, spelat kort och snackat en massa :) Men innan det var vi ute och träffa Emmy och en kompis till henne, men det var en kort stund bara. Trevlig dag har det iallafall varit trots städandet :p. Tog inga bilder men

Gjorde ett collage till bloggen förut med lite vårmode, eller mode och mode, min stil. Ska försöka fixa mer såna men det tar sin lilla tid att sätta ihop det.

Nu ska jag kolla lite saker on tha computer men vi hörs säkert senare, kanske inatt :p Blir ju så nu när det är lov, härliga tider alltså, haha.

Kommentarer
Postat av: ESTHER

jo.. med mig är det också bra :)

ska vi följa varandra via bloglovin? :D

2010-04-06 @ 22:40:36
URL: http://eeesther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0