BILDBOMB!

Snart blir det mer plugg. Det som dagen har spenderats mest till.

Efter en lång helg var jag helt jävla död idag i skolan, men lektionerna gick ganska fort. Efter skolan hängde Mickis med mig hem och vi pluggade fysik till provet imorgon. Vi satt i ca 2 timmar och pluggade sedan drog vi ut på en liten cykeltur och jag kom hem för 1½ timme sedan ungefär.

Nu snart ska jag lägga mig i sängen med lite fysik igen så aa, det är bara köra på eftersom provet är imorgon bitti.

Men jag hittade lite bilder från helgen :)


Adelia, Denice och Matilda doppade huvudet i vatten :p










Mickis och Pia fick doppa fejjan i mjöl, HAHA.










Nu säger jag godnatt! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0