Sun, sun and more sun!


Foppatofflor på också, då är det nästan sommar. Haha.


Satt som sagt ute i solen förut och läste, fick faktiskt färg! Både ansiktet och halsen blev lite brunt. Imorgon ska jag till Cassie så då blir det mer stek, måste ju börja värma upp nu inför sommaren. Men riktigt fint väder var det idag och om det blir lika fint imorgon så åker fan jeansjackan på. Min älsklingsjacka från Topshop som jag har suktat efter att använda hela vintern.


Just nu snackar jag iallafall i telefon med Cassie och kollar lite halv på Top Model i bakgrunden. Ikväll blir det True Blood och spanska, kanske tittar jag lite i boken igen. Den är så jäkla bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0