Städningen på G

Hej på er!
Idag är det sista dagen på lovet och den har jag spenderat till att städa. Roligt var det inte men det behövdes om jag säger så. Nyss åt jag lite våfflor och snart ska jag sätta i gång med städningen igen för det blir alltid massa emellan, filmer och annat eller så hittar man massa saker som man letat efter. Duscha måste jag också göra men det blir efteråt. Vi hörs säkert senare, kram!


Ingen har väl missat Justin Beiber, han är väl helt okej. Denna låt har dock satt sig på hjärnan så den får bli dagens musiktips!

Kommentarer
Postat av: Threesisters/isagel

Justin Bieber äger ! :)haha..

2010-04-11 @ 18:52:29
URL: http://threesisters.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0