Sov gott!

Hejsan!
Ingen uppdatering idag men jag hade ingen aning om vad jag skulle skriva om. Det har inte hänt så mycket idag, förutom en sak. Snön är tillbaka, och jag jublar verkligen. Våren skulle komma, sommaren skulle komma. Istället kommer den j*vla snön tillbaka. Man blir fan deprimerad. Och imorgon ska jag, Dannie och Cassie till Norrtälje, känns inte så kul när snön ligger på backen men har vi tur så försvinner snön inatt. Men något säger mig att det inte kommer att hända, oturligt nog. Men jag sms bloggar säkert imorgon, om det nu kommer fram.

Nu ska jag lägga mig i sängen och plugga lite spanska och engelska glosor. Måste läsa lite i boken också. Men ni får ha det så bra så hörs vi imorgon!
Godnatt.


Ja!


Nej!




Kommentarer
Postat av: Michaela

man har hört förut att du ska sms blogga hörru :P <3<3<3<3

2010-04-21 @ 22:35:56
URL: http://michaelavictoriiaa.blogg.se/
Postat av: Michaela

hörru du bettan jag vill veta vad du gör på vardagarna nu när jag är sjuk!!

så jag är inget fan.

rullar på huvudet ;p

<3<3<3<3

2010-04-21 @ 22:43:20
URL: http://michaelavictoriiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0