Måndag den 5e april

Hejsan.
Nu har jag inte bloggat på väldigt länge, och jag ska inte säga att jag kommer göra det för ibland tröttnar jag men jag ska försöka att blogga så mycket om möjligt. Denna vecka har jag lov alltså och jag ska mest bara slappa och vara med kompisar. Idag får vi se om jag ska träffa Cassie och Mickis men det blir senare vid 4 kanske isånafall. På onsdag eller torsdag har jag iallafall bestämt med Isabella, Adelia och Cassie, ser fram emot det riktigt mycket. Sedan har jag inget bestämt men det finns luckor att fylla i!

Nu blir det duschen för min del och sedan ska jag kolla klart på En shopaholics bekännelser som jag började kolla på igår, den är faktiskt väldigt bra! Efter det blir det att städa mitt rum, ser ut som... ja. 

Sedan ska jag ladda in lite bilder på bloggen från helgen! :)


Mickis tog denna bild, haha så långt är inte mitt hår som på bilden men nästan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0