Busy but nice day

Hej igen!
Blev dålig uppdatering idag men jag har inte varit hemma mycket, först var det skola och sedan var jag med Cassie och Dannie. När jag kom hem så var mamsen inte hemma så det var raka vägen ut med vovven först och sedan blev det en snabb middag och som avslut på dagen blev det en promenix med Mickis och lite glass, iskallt blev det blandat med den kyliga kvällsluften men jag var så sugen på isglass så en Calippo blev det! Men solen har inte varit framme så mycket idag, imorse var det strålande sol och inte många moln syntes till men framåt eftermiddagen började de komma fram och skymma solen. Jag som tänkte jobba lite på brännan, haha :p.
Blir nog faktiskt inte så mycket uppdatering imorgon heller eftersom att dagen ska gå åt till plugg är det tänkt. Resten av veckan är jag uppbokad förutom fredag!

Bilder från idag;








Wii och lite oseriösa foton var dagens bilder :p.

Nu tänkte jag vara duktig och strax lägga mig med en bok i sängen, men först en liten titt på Facebook.

Godnatt! :)


Kommentarer
Postat av: Michaela

jaa :) men jag vet inte vart jag ska ställa datorn och ta kort ;P :/ <3<3<3<3

2010-04-21 @ 11:46:22
URL: http://michaelavictoriiaa.blogg.se/
Postat av: elin

sv; tack sötnos!

2010-04-21 @ 21:03:18
URL: http://eliinsandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0