Bilder från helgen med Mickis

 






















Jäklar vilken bildbomb det blev, men men.
Bilderna var från fredag-lördag när jag sov hos Mickis. Vi hade det jättemysigt med data, sol, cykelturer och annat. Vi solade till och med hemma hos min moster där det var ca 30 grader i solen, alltså där det verkligen stekte ;) Och nu har snön kommit tillbaka, och då menar jag inte mesigt lite utan det ligger skapligt mycket ute. Men det blir väl plusgrader förr eller senare och då försvinner det får vi hoppas.

Dagen gick alltså åt till att fixa och lite sånt, men det blev inte riktigt av. Istället har jag bara slappat, chokladbollar har jag gjort också - mumsigt.
Snart blir det sängen för min del men först, Bedtime Stories.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0