All the crazy shit i did tonight, those will be the best memories

Hejsan igen!
Det har varit full sula hela helgen så jag har inte kunnat uppdatera ett skit men nu är jag back on track! Igår hade Denice fest som sagt och först kom Dannie och Mickis hit och gjorde sig i ordning och sedan bar det av till Denice där det bara var massa trevligt folk. Vi gjorde utmaningar, kollade på film, åt och drack gott, sjöng singstar och till sist blev det till att sova, jag och Cassie tog över sofforna. På morgonen vakna jag vid 11 nånting och efter ett tag fick jag skjuts med Dannie hem. Sen hann jag vara hemma i 3 timmar innan Mickis kom och då cyklade och solade vi. Vid 18 drog vi ner till bönderna(HAHA) i Sandis och stannade där till 21 ungefär och vi kom väl hem för en halvtimme sedan. Med andra en ord en GRYM HELG!

Jag tog massa bilder från helgen på Cassie's mobil men just nu är det massa strul med den så ni får uthärda! Dom kommer imorgon.

Nu strax ska jag lägga mig i sängen med lite NO.

Hejsvejs!

Update: Hittade några bilder från fixningen hemma hos moi.













Mer bilder kommer imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0