100410

Nu får ni stå ut med ett till "Vad jag gör" inlägg, riktigt tråkigt, jag vet. Men det blir bättre sedan när jag kommit hem och tagit det lugnt ett tag.

Idag vaknade jag hos Mickis med tjejerna vid halv 12 ungefär efter en riktigt rolig kväll med kortspel och charader haha, jag kollade klart på Flickan som lekte med elden eftersom vi började kolla på den igår men jag somnade på slutet :p. Sen vaknade dom andra och då blev det lite frulle och efter det stack Cassie & Dannie så nu är det bara jag och Mickis kvar men snart måste jag också göra i ordning mig och sedan dra för att jag måste hem och Mickis ska till sin faster. Men först blir det bara liiite True Blood. Är lite beroende.

Ha en trevlig lördag. (Fast vädret är riktigt dåligt!)


Hos Dannie i onsdags :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0