Sjuk, fan!

Ja, nu är jag sjuk. Feber, ont i halsen och huvudet. Great. I skolan har jag prov på tisdag ska försöka bli frisk tills dess så morgon dagen får alltså bli plugg och te, ganska bra kombination? Haha =). Tänkte lägga in en önske outfit nu men orkar verkligen inte. Tog inga bilder från Norrtälje i fredags men köpte lite things som jag lägger in bilder på imorgon. Emmy ringde idag också och fråga om vi skulle hitta på nått men jag är ju sjuk och då sa hon: Men om du blir frisk senare på dagen, ring mig då. HAHAH, skön brud alltså ;) Men nu ska jag back to reality, kanske se om det finns något vettigt på TV och fortsätta med min lilla sjukdom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0