Kommer inte på nått, haha...

Hello! :)
Kom hem för ett tag sedan, har varit lite med Bellan. Vi satt och pratade, lite skvaller och sånt, hehe ;) Idag iaf så mötte jag Emmy och vi var lite med Bellan, Fanny, Maddi och Frida. Sen gick alla hem och käka. Gick hem till My också ett tag, var ju tvungen att berätta allt som hänt under denna vecka hon varit i Grekland, har trots allt varit sjuk men det händer mycket ändå, tro mig... A iallafall så efter det så var jag med Emmy och Bellan och efter ett tag skulle Emmy dra så jag och Bellan satt och snacka, det var riktigt trevligt! Jag och Bellan har aldrig umgåtts så mycket men hon är en otroligt lojal och trevlig tjej som jag nog kommer umgås med nu på högstadiet :)

Anyway, imorgon är det skola och jag ska gå trots jag inte är helt 100 men jag tror inte jag smittar, och det enda som stör mig är den hosta. Musiktipsen klämmer jag in imorgon istället, så nu får ni ha en toppen kväll! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0