Home, sweet home!

Japp nu är jag hemma igen fast jag har varit det ett tag nu :P Har varit med Emmy, Lenize, Emelie och Wille idag. Vi, jag vad har vi gjort? Vi träffades av en slump och sedan lockade Emelie och Lenize dit Wille, haha. Jo justde jag och Emelie gjorde en hinderbana åt Wille som han skulle cykla jag filmade men den är tyvärr för pinsam för att lägga ut, hehe. Nej! Nu känns det som jag har ont i halsen också, eller så är jag så stirrig eftersom alla är sjuka nuförtiden och mamma som jag bor med... Nej jag ska inte bli sjuk, usch nej.

Hade bara bilder på Emelie och Lenize nu och är liite osäker på om jag får lägga ut dem, hehe. Imorgon och hela veckan(iaf när det är skola) tänkte jag köra dagens outfit, wii eller hur? =)

Godnatt&Sovgott sweeties (:

P.S Gjorde om designen lite, typiskt mig haha.

Vad tyckte ni om Lollo tipsar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0