Gör mig fräsch!

Japp, nu har jag en hårinpacking i håret och när den är klar ska jag in och dusch och efter det sa jag måla naglarna o.s.v :) Tänkte alltså ha lite spa här hemma, kan vara mysigt. Har gjort allt själv, lite kul faktiskt =)
Här får ni "recepten".

Hårinpacking:
2 äggulor
Några matskedar olivolja.

Sätt på en handduk över och låt verka i ca 30 min.(Håret ser jättefettigt ut med den på, uew!) Skölj sedan bort ordentligt så ALLT är borta.

Kropps skrubb:
1 dl salt
30 ml olivolja

Smörj in på kroppen och skölj sedan, med bara vatten.

Hoppas ni får användning av det också. Nu ska jag kika lite på Idol så hörs vi imorgon, ingen dagens outfit idag. Sorry.

Puss&Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0