En outfit...

Hej Hej!
Har precis kollat klart på Idol, lite tråkigt nu för det blir ju roligare när alla har "kvalat" in i själva tävlingen. Favoriterna än sålänge är Tove, Erika, Erik och Calle tror jag han heter :p. Vilka tycker ni är bäst? :)
Nu ska jag också försöka skriva lite mer på min svenska uppsats, det gäller att ha lite inspiration också när man ska skriva för jag kan inte bara skriva på beställning. Måste också plugga lite på SO provet som jag ska göra imorgon, hoppas det går bra men jag tror faktiskt det :)

Tog en dagens outfit imorse så...


Svart halsduk från H&M.
Svart tjock höst kofta från Lindex, köpt förra året.
Tunika/Linne från H&M.
Väska okänd :p
Samt vita jeansleggings från Gina Tricot :)

Bra att jag fick med en outfit nu för det har varit ont om det på senaste tiden, nu ska jag plugga lite. Puss & Sov gott! ;)

P.S Visste ni också att jag är med och tävlar om ett namn halsband hos Foki? Halsbandet är alltså med ens eget namn på och nu hoppas jag verkligen att jag vinner, varför inte vara med själv? :) Halsbandet kommer ifrån Betties Galleria så kika in där så kanske du hittar något mer fint? Tävlingen avlsutas på Fredag. 

Kommentarer
Postat av: Klara^^

Erik är min favorit just nu iaf men det kanske ändras, vem vet:)

2009-10-01 @ 19:32:08
URL: http://coldplaylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0