Tips på klädaffärer!

Hej Hej! Idag har det inte hänt så mycket, Emmy bjöd mig på snabbmat :p Det blev pizza och pommes frites(vilken blandning är det?) men vafan blir man bjuden så whatever, efter vi svullat lite så gick hon hem till sig då hon skulle städa och jag gick in på datan, senare mötte vi upp Emelie och Lenize och vi gjorde lite hemlisar som inte publiceras här, haha. Ta det lugnt, vi gjorde inget kriminellt... eller? HAHA nej jag bara skoja :p.

Vad har ni gjort?

Tänkte berätta lite snabbt vilka som är mina favorit affärer:

1:a plats...
H&M har jätte snygga kläder i alla årstider, ibland är alla lite lika men H&M funkar alltid ;)

2:a plats....
Gina har jättesnygga kläder, och det är synd att närmaste ligger ca 2 tim härifrån men ändå bra, för att nästan exakt alla(ja alla!) har gina tricot kläder i min skola, inte är det så kul att gå runt i samma kläder? Men annars bara +!

3:e plats...
Helt okej kläder, ibland hittar man inte något där men jo, dem har fina kläder. Jeansleggings t.ex! :)

4:e plats...
Litet sortiment här där jag bor men hey, ibland hittar man en goding där med ;) Fastnade riktig där denna väst när jag var där senast, men kommer jag använda den. Nja jag tror inte det även om den var skitsnygg!

Snygg va? 199:- på Lindex som sagt :)


Där har ni mina åsikter och lite roligare än bara min vardag som jag skrivit om i ca en vecka :)
Ska vara uppe ett tag till men sedan, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0