Busy in school...

Hej Hej, blev just på dåligt humör då jag tänkte på att vi har svenska imorgon och min uppsats inte är klar. Vi får hoppas att den ska vara inlämnad på fredag... Gjorde också om NO provet idag, det gick väl lite sådär. Måste verkligen koncentrera mig mycket på skolan om jag ska få bra betyg. Det är faktiskt väldigt väldigt viktigt för mig. Jag ska skriva lite på den och sedan ska jag se om jag hinner duscha, eller om jag gör det imorgon. Hösten börjar verkligen komma nu, måste köpa både en vinter & höstjacka. Har bara min bruna och en STOR svart, nästan som en fjällräven och den vill jag inte använda... FAN OCKSÅ! Kommer väl få göra om SO provet imorrn också, great...

Ett musiktips ska jag väl också klämma in ;) ÄLSKAR DENNA LÅT OCH BEYONCÉ SÅKLART! :D



P.S Jag har ju lite besökare men ingen kommenterar, blir faktiskt lite tråkigt då så en kommentar kan ni väl slänga in? Gör en annan människa glad och det kostar exakt inget! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0