Bad update... again.

Okej, det blir bara dåligare och dåligare uppdatering nu men ja, jag har börjat skolan och det är faktiskt gansa körigt. Vi har t.ex två förhör + två prov nästa vecka? :o Och imorrn har vi engelska + spanska förhör, great. Men jag ska klara det! Imorgon ska jag till Norrtälje. Tänkte köpa lite concealer, eyeliner och kolla om det finns stentvättade jeansleggings, har funnits på Lindex och Kappahl så ska kolla lite och så blir det ju såklart McDonalds ;) Tradition ju :P. Bilder ska bli imorrn, eller nästa dag. Men nej imorrn! :)

Hoppas alla får en trevlig helg, ska bli tråkigt utan My som åker till Grekland på lördag... Men jag hoppas hon får det bra! :)

P.S justde! skolfotot hade kommit till en vän till mig idag så jag snodde hennes bild, alltså gruppbilden. Här har ni den! ;)


Jag blev helt okej på bilden ^^


Kommentarer
Postat av: Emmy

Tobbe va snygg dära ;) <3

2009-09-18 @ 21:39:24
Postat av: Bella

Du blev jätte bra på bilden!<3

2009-09-24 @ 21:05:48
URL: http://happime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0