And it keeps getting better...

(Varför skriver jag alltid rubriker på engelska? :P)Hej...
Jag vet att det blir jättedålig uppdatering men om nån som läser vill att jag ska uppdatera får ni ju kommentera och peppa lite :P(haha). Nu kommer jag bli dissad... :P. Men jag börjar gå på bättrings vägen, har ingen feber. Eller i och försig var det nån timme sedan jag kolla men ändå, men dock har förkyldningen blivit mycket värre och jag börjar bli lite hostig. Lite ont i halsen också... Imorgon ska jag vara hemma(annars hade jag ju inte varit uppe nu :p) och vi får se hur jag gör på torsdagen.

Här får ni en bra låt som grädden på moset av allt "sjuk" snack :P Gillar den faktiskt...


Vi hörs imorrn, sötisar. Glöm inte att slänga in en kommentar, ska uppdatera mer! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0