Välkommen tillbaka...

Ja, nu ska jag fanimej ta tag i bloggen, statistiken är inte dålig för att vara en ouppdaterad blogg haha... men iaf, höstlovet var förra veckan och fan va kul det var. Jag var med Cassie & Mickis nästan hela veckan sedan på fredagen åkte vi in till sthlm där vi mötte upp dannie & pernilla för lite shopping! skitkul var det :) Fick hem lite fynd såsom 2 cardigans, 2 linnen och en stor, tjock halsduk :) vi ska nog åka in nästa månad också för lite mer shopping :)

Har det hänt något roligt under er vecka? (; I hope so!
Jag måste skaffa en webcam ifall jag ska lägga in bilder på bloggen eftersom jag har den stationära(?). Jag ska försöka fixa en så fort som möjligt men tills dess blir de inga bilder. Dags för en ny design snart också, va?

Kommentera lite nu! Puss! ;)


Found an old pic :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0