Ont i halsen.

Hej Hej!
Slänger in ett snabbt inlägg, just nu har jag precis övat på en sång som jag ska ha eftersom jag ska vara med i en talang tävling. Min hals är slut nu eftersom vi också sjöng på musical övningen idag i skolan. Idag var jag först med Emmy, vi träffade Adelia, Denice, Malin och Isabella så vi hoppade lite hopprep med dom, gick sedan hem och åt och det gjorde Emmy med men efter det kände hon sig dålig, då kom Fanny och Melinda så jag tog en liten cykelrunda med dom och vi cykla hem till Fannys boyfriend men hon våga inte krama honom, haha.
Nu blev der för mycket känner jag :)
Ha det bäst!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Det var båda pucko lollo :D<3

2009-05-11 @ 20:43:22
URL: http://godisgalna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0