Ny design! :D

Hej bloggen!
Jag har precis gjort klart min nya blogg-design, och jag vet att den inte är den snyggaste, men den får duga ett tag framöver. Om ni vet nån som lottar ut designer eller om NI själva gör det, säg gärna till då :). Jag har hållt på i evigheter och fixat med padding och allt vafan det är ;). Det blev skapligt, jag är inte riktigt nöjd än men fixar det imorrn. Måste få lite sömn eftersom jag är skitförkyld och på måndag är det skola. Och jag får verkligen inte vara sjuk på tisdag eftersom att det är uttagning då till talangjakten jag vill vara med i. Men sov så gott ni med så hörs vi imorgon :). Puss!
Jag har inte tagit färgen rosa eftersom så många andra har den, har tagit den eftersom det är min absoluta favoritfärg! Hihi.

Vad tycker ni om min nya blogg design? Är den OK?

Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Den var jättefin ! :D <3

2009-05-24 @ 10:46:43
URL: http://fannyfroling.blogg.se/
Postat av: Emmy =)

Ja men är de inte samma som förrut?

2009-05-24 @ 14:37:39
Postat av: felicia e

hej lollo vilken fin design du har gjort :D

Har du gjort den på scrapblog eller ??

2009-05-24 @ 14:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0