Nigty night...

Hello igen.
Nu är jag klar med läxan *phu*. Nejdå, men vi håller på att göra en historisk kändis och det hänger lite på vårt avgångbetyg eftersom vi nu ska byta till högstadiet. Såg att min statistik faktiskt har ökat lite oc man får ju vara glad över det lilla. Ni som ibland kikar in, ge mig gärna tips om vad ni vill se mer i bloggen! Jag ska snart krypa till sängs. Om ni vill veta så är min "Historiska kändis" Whitney Houston ;).  Börjar fundera på vad för kläder jag ska ha på skolavslutningen, ska kolla runt lite på nettan(internet) imorgon, lägger nog in om jag hittar en klockren outfit ;). Sov gott nu!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jagh tycker du ska ha klänning ;) <3

2009-05-26 @ 20:27:48
URL: http://fannyfroling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0