Med Fanny och Frida.

Hejsan bloggen.
Jag hoppas alla mår bra, med mig är det sådär eftersom jag fortfarande är förkyld, men sånt får man stå ut med ;) Jag har precis ätit kexchoklad och det är skit mycket smulor i mitt knä, hehe. Har laddat över lite bilder från mobilen som jag tog med Fanny och Frida förut. Här är dom:


Jag duschade och sedan fixade jag lite lockar med min plattång ;)


Frida nere vid vattnet.


Och till sist men inte minst, Fridas navelpiercing.

Har länge varit sugen på en navelpiercing men nu vet jag inte längre, det liksom spelar ingen roll och så är det nog jäkligt jobbigt, Frida får ju inte bada eller sola på 12 veckor(3 månader) eller åtminstone om hennes piercing inte läker så bra. Jag får heller inte göra en piercing nu men kanske om 2-3 år men då kanske jag inte vill. Då tar jag isåna fall hål på vintern ;). Sitter och kollar på X-men lite smått också, den verkar jäkligt bra. Älskar alla X-men filmer. Men vi hörs kanske senare. Nu drar jag ut med hunden.
Kramar!


Justde! Vilken av dom här låtarna gillar ni mest?

Britney Spears - I'm not a girl
Jordin Sparks - Tatto

Hilary Duff - Someone's watching over me
 
Tell me, please!


Kommentarer
Postat av: Foki

svar: tack så jättemkt för den fina komplimangen :) nu blir jag super glad :D



jag kmr att göra en video blogg så småningom ^^



Ha en fin kväll :)

Kramar!

2009-05-25 @ 21:00:47
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0