Läxa

Hej på er!
Jag har precis kommit hem från ett möte med nya skolan jag ska gå på(högstadiet). Det var jättekul faktiskt, och en kompis till mig, Fia som ni såg på bild från gröna skrattade jag hela tiden åt. Dom hade gjort en presentation i powerpoint och hade som framsida satt en gul rensblabla blomma.

Rektorn: Vad är det här för blomma?
Fia: Det är en gul blomma(!)

hahahaha

Mitt framför alla och jäklar vad jag skrattade, haha. I skolan har vi haft idrottsdag i det 30 gradiga vädret, perfekt. Det var verkligen jobbigt att hålla på mitt i solen. Men efter skolan så följde Cassie med mig hem, jag tog på mig bikini linne och short sedan drog vi ner till en brygga och mös. Vi badade och simmade gjorde vi också *stolt*, hehe. Men det var verkligen skönt att svalka sig och sedan komma upp i den stekheta solen. Och som pricken över i:et blev det våfflor till middag :D. Min dag har varit riktigt bra! Men lyckan varar inte länge, för läxan är ännu inte klar, buhu. Så nu blir det matte ett tag :P, men ni får ha det bättre än mig sålänge. Hörs maybe later ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0