GRÖNA LUND!

Hej bloggis :D
Idag har jag varit på Grönan hela dagen och det har verkligen varit bäst, jag gick mest med Mickis, Cassie och Fia och vi hade det asroligt :D.

EN liten rolig sak att lägga in eftersom jag kollade på andras kläder, den allra vanligaste outfiten var Adidas-tröja, Jeans leggings, tygskor och axelremsväska ;). Min outfit var en vit och blå randig sailor t-shirt med guld knappar från Gina Tricot, en vanlig svart cardigan från H&M, vita tygskor(inte så bra i regn), Blåa jeans från Cheap monday och svart regnjacka från Kappahl.

Cassie, Mickis och Fia äter :).


 Jag och Fia på bussen hem ;)

Jag åkte:

Jetline
Insane
Popexpressen
Extreme
Vilda musen
Blå tåget
Stora flygande mattan
Lilla fritt fall
Bläckfisken
Kvasten
Blå tåget
Lustiga huset
Rock jet(sög)

INSANE ÄR JAG JÄKLIGT STOLT ÖVER ATT JAG ÅKTE! :D
Hoppas att ni åker till Grönan i sommar för det är det värt ;)
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Haha, dom mobbar ut Fia :) <3

2009-05-23 @ 22:04:32
URL: http://fannyfroling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0