Gårdagen.

Tjohejsan!
Igår blev det ett snabbt inlägg för jag var trött som fan. Idag gick jag upp kl 10, satt uppe till kl 1 igår och tittade på In her shoe's, den är bra!

Igår så var jag med My och vi badade tillsammans med Daniel, Kevin och Matilda i hennes pool, mysigt fast väldigt kallt, brrr. Vi körde med varann och försökte putta i varandra som man oftast lyckades med, även andra :(. Men först så skulle jag hem och hämta mina badkläder så då låna jag Daniels cykel och han Bah "Nej, om man växlar så hoppar kedjan ur" och jag bah men jag växlar inte då. Och så körde jag iväg och man fick ta i som satan för att komma någonstans. När man sedan kommer tillbaka säger han "Gick du på den lätta?" Och då växte det horn på mig! När vi väl hade badat höll Daniel på att frysa ihjäl så vi drog av hans handduk och så han bara stod i sina badshorts och nästan frös ihjäl, My hade ett tillfälle att putta i honom "Putta i honom!" Sa jag men hon gjorde det inte sedan när han vände sig om då, då fick han en rejäl knuff ner i poolen, HAHA! Där fick han så han teg :P
Middagen igår blev Tacos hos My, mumsigt! :D Just nu sitter jag och väntar på att My ska komma hem från en hundutställning och sen kanske vi ska bada hos hennes pappa igen, får se om Daniel och Kevin också kommer ;)
Ni får ha de gött sålänge, puss på er!




Bild på My's pool efter vi hade plaskat färdigt :p.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0