Finally home...

Nu är jag hemma igen efter en underbar dag! :)
När jag i början satt hemma med film och väntade på My var kl 10. Och hon var hemma kl 15, 15?! Det måste varit många hundar på utställningen. Men sen drog jag upp till My och vi solade och åt popcorn & glass, mys. Det blev mycket sol medans vi väntade på Daniel och Kevin men dom kom nog vid 17 så vi ropade på Matilda, hon kommer över och sen plumsade vi i poolen! haha :D. Vi körde vatten krig också och gömde varandras skor på taket, kanske med flit? :p. Jag fick i allafall lite sol och imorgon ska jag också till My men då blir det kanske bara tjejer då Daniel ska bort, men Kevin kanske vill vara med? Vi får helt enkelt se. Men jag hoppas alla har haft en bra dag med dåliga uppdateringar eftersom alla borde varit ute, hehe :) Imorgon blir det också dålig uppdatering men det får man leva med, jag tror det blir dåliga uppdateringar hela veckan för på måndag ska vi uppträda på musical nästan hela dagen men kanske hinner hem i mellan åt, är hemma på tisdag men sedan på tor-ons ska jag bort med skolan(övernattning).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0