Film

Hejsan!
Jag sitter här vid TVn och tittar på Planet of the apes, den verkar faktiskt bra. Handlar om apor som har tagit över världen. Det var ett tag sen nu men jaja, fick nån taskig kommentar här förut men vill bara säga att om man inte gillar mig eller min blogg så behöver man faktiskt inte säga det eller ens besöka min blogg, ni är inte tvingade. Jag gör bara detta som en kul grej så ja. Vissa håller ut kommentarerna och fortsätter ändå men om jag numera bara får taskiga kommentarer är det inte kul att fortsätta. Men nu ska vi göra det lite roligare, ska lägga in nån mer sån där "Dröm outfiten" Nån som gillade det?



Trailern till Planet of the apes:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0