Cykeltur med Bellan, Fanny och Frida.

Hej bloggen!
Dagen började med att jag gick upp och duschade, sedan skulle vi sjunga i kyrkan. När jag kom hem gick mamma och jag ut och fixade våran terass. När jag efter det skulle upp till ICA så mötte jag Bellan och Fanny så då gick jag bara hem med köpet och började cykla som en tok. Vi hittade en ganska lång väg som vi ska cykla typ hela veckan :) Vi stannade vid en brygga och gjorde en videoblogg men Fanny har inte laddat upp den än så ni får se den en annan gångk, haha den är ändå så jäkla flamsig :) Men efter det drog vi oss upp till skolan där Denice och Helga satt i ett träd, haha och sen kom Frida( Fannys syrra) Och var med oss, vi cyklade en liten stund upp mot Bellan och sen skulle alla hem och äta, efter ett tag när alla var klara var det dags att köra vi "runda igen", Bellan och Frida körde typ tävlingen i 190 km/h och Fanny och jag kom på efterslänten :P Men sen var det dags för bryggan igen och precis när vi parkat så blev det broöppning och vi var bara tvuuuugna att cykla dit och var först över på bron som vi hade gjort 3 gånger tidigare samma dag också, hehe. Men vi bara vände när vi kom över och körde raka vägen till bryggan, igen. När vi var där så drev Frida och jag med Fanny genom att kasta stenar när hon var precis vid vattnet, haha. Sedan fick vi en tokig idé om att vi skulle bada men då skulle Bellan hem så Frida kastade upp telefon och ringde hem till sin mamma.

Fridas mamma: Hallå?
Frida: Hej mamma, kan Bellan sova hos oss inatt, vi lovar att gå upp imorrn.
Fridas mamma: Nej inte idag.
Frida: Men snälla.
Fridas mamma: Nej
Frida: Ok, hejdå.
Fridas mamma: Hejdå.

Bellan åkte hem.
1 minut senare. Frida ringer till sin mamma igen.

Fridas mamma: Ja?
Frida: Hej mamma, får Fanny och jag bada?
Fridas mamma: Men lägg av nu, hejdå.
Frida: Hejdå.
HAHHAAHA.

Sen spela vi in massa konstiga men SKIT roliga filmer, hahaha. Så nu är det bestämt att vi ska vara igen och gud vet vad vi ska göra då, hehe. Men ha det bäst sålänge! Hoppas all haft en lika bra dag som jag.
Puss!



P.S. Jag jobbar på en ny header ;)

Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Gud vad rolig knark videon va ! :) <3

2009-05-18 @ 18:41:04
URL: http://godisgalna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0