090527

Hej bloggen.
Idag har jag varit i skolan och det är verkligen stressigt nu för tiden, blev klar med min praorapport men religionen ska vara klar på fredag, historisk kändis denna vecka och matte har vi ungefär 1 vecka och 2 dagar på oss tror jag... Sen var jag på KU och träffade alla goa tjejer :) Efter alla dragit hem stannade jag, Adelia och Emilia kvar. Adelia hade en 50- lapp så vi gick upp till Ica för att köpa cola, chips och kexchoklad, tack Adelia! Det var kul sedan gick vi ut på gården och åkte rutschkana och gungade på en såndär gunggrej på marken, hehe. Det var jättekul iallafall men vi hörs senare, ska chilla lite nu ;)
Kram

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad har du gjort med den fina headern ? :O <3

Kram <3

2009-05-27 @ 21:22:08
URL: http://fannyfroling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0