090516

Hej Bloggen!
Det var ett tag sen jag skrev nu så det är väl dags, men på Skansen var det skitkul! Vi gick runt lite och titta på djuren och sedan gick vi ner mot Scenen vid Solliden och då kom Kim och Janet upp på scen och sjöng, efter det var det Starpilots och sist var DARIN, jag är inte galen i honom som vissa är men han var verkligen jättebra! Konfrencier var David Hellenius och han var som vanligt skit rolig (: Jonas Wahlström var också med.

Igår var det Discotime så Dannie, Mickis och Cassie var här och vi gjorde i ordning oss, haha alla lånade kläder/accesoarer av varandra! Jag lånade en gul tunika/långt linne av Mickis från H&M, det till matchade jag med ett vitt linne under och svarta leggings. Vi hade jättekul och det ska göras om. Idag har jag gått med mamma och tittat på blommor med eftersom det kan komma frost hela maj så köpte vi inga men i Juni ska vi köpa lite bomster. Sedam ringde Emmy så jag var med henne och då kom My också. Och nu sitter jag här och ska strax titta på Eurovision men eftersom jag inte gillar så många låtar från de andra länderna så bytte jag kanal, hehe. Vi får nu hålla tummarna för Malena så hon vinner! Hennes låt är faktiskt bra tycker jag men det måste vara jäkligt jobbigt att byta från vanlig ton till opera. Nu blev det ett himla långt inlägg men vi hörs kanske imorgon, på kvällen skulle jag tro.
Ha de gött!


P.S Ska nog börja göra en ny header nu, så jag hoppas på ett resultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0