Sussa nu..

Nu ska jag gå och lägga mig efter en lång dag, är skittrött och sjuk. Har inte ont i halsen men förkyld och har feber. Om jag känner mig bättre imorrn kommer jag till skolan på Torsdag. Nu är jag riktigt trött så orkar nästan inte skriva mer, jo justde läste på Janet Leons bilddagbok idag och hon skrev att när hon är jättetrött brukar hon nästan plåga sig själv att hålla ögonen öppna för att få njuta av att hon snart ska få stänga ögonlocken :) Smart o göra juh, nu tycker jag att jag plågar mig själv med att hålla ögonlocken öppna så nu får det räcka, justde ska bara skriva, skulle gärna vilja ha en vit Louis Vuitton bikini som denna på bilden ;) Godnatt på er alla!
Kram
Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0