Suck..

Jahapp, då var man sjuk. Trååkigt.. Har feber och skit ont i halsen, men mer bloggande ialla fall eftersom jag är sjuk :) Var ju med Emmy, Evelina och Emilia haha, ja vad ska man säga? Vi har sjuk humor! Kom o tänka på en film jag såg i går, Peter och Petra tror jag den hette, dom var typ små människor som Nils Karlsson Pyssling xD Ja, den handla om dom + en pojke som hette Gunnar? Och dom sa såhär till Gunnar; Du är en klämmig kille Gunnar och han såg glad o munter ut, hahah. Jo jag skratta mycket jag. Med klämmig så menar dom inte "Klämmig" Det betydde typ rolig, glad förr i tiden, vad vet jag? xD Snart jag ska sova och hoppas att jag inte har halsfluss imorrn. Och imorgon ska jag också inte skriva om ointressanta saker som konstiga filmer men idag har jag inga saker och snacka om, o.s.v. Godnatt o sov gott ;)
Kram
Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0