Länge sen.

Hej! Japp nu var de nästan 3 dagar sen. Har inte haft tid eftersom det har varit full fart hela helgen. Såhär har ialla fall min helg sett ut; På fredagen följde My med mig hem vi åt och eftersom vädret var så fint så tog på på oss vårjackorna och drog ut med cyklarna, haha vi körde in på en väg med lite snö och sladda som bara den men kul var de :) Idag(Lördag) så har jag varit med Emmy först och vi har cyklat, fikat, cyklat, fikat, ätit, cyklat :) Sen kom My också så det har varit full fart! Jag hoppas ni också haft en toppen helg! Som jag. Pepsi har jag också druckit HELA helgen :D Nu ska jag snart gå och lägga mig, sitter och tittar på en film som heter Fredsmäklaren. Nåja detta var allt för idag, ska gå och lägga mig snart. Ha de bra!
Kram
Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0