Helgen.

Heej! Jag har inte skrivit på ett tag nu, synd. Men har inte haft ork. Hela veckan har jag gått i skolan och varit med kompisar, var på bio i torsdags med Dannie, Denice och Cassie. Vi såg En Shopaholics Bekännelser. Rolig och framför allt skitbra! I helgen har jag städat :P Och varit med Emmy, Felicia och Melinda. Har mest checkat in andras bloggar men inte skrivit på min egen. Mina favorit bloggar just nu är Stinalee och Kenza. Bra bloggar tycker jag. När vi titta på bio shoppa vi också men köpte bara smink, concealer, läppglans, nagellack och foundationborste.(?) Men nu ska jag snart gå och lägga mig i ett städat rum, som de inte varit på länge, haha. Men jag lovar och skriva imoron också.
Kram
Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0