Godnight, bloggen !

Hej igen. Nu ska jag strax gå och lägga mig, tänkte bara skriva ett sista inlägg. Imorgon ska jag hjälpa Isabella med en grej också fast det är hemligstämplat :P

Maten idag blev stuvade makaroner med falukorv, efterrätten blev krossad choklad glass. Har försökt göra en snygg header i PhotoShop men jag fatatr absolut ingenting. Ska checka efter några bloggar som hjälper till med photoshop. Måste ju faktiskt fixa en snygg header. Matten är gjord *stolt* Fast än är jag inte klar, blir hårdträning med den nu, så därför kanske de inte blir lika mycket inlägg. Men jaja, den enda jag vet som läser min blogg är 2 av mina kompisar, dock vet jag inte just nu vad deras bloggar heter. Men skriver dit dom imorgon. Nu ska jag sussa. Godnatt & Sovgott!
Kram
Louise

Kommentarer
Postat av: lisette

Hejsan:) spana in min galna outlet jag har :) Allt mellan himmel och jord och just nu har jag även lagt upp lite smycken.. Ta dig en titt och skriv gärna om du är intresserad av något :D



http://lisettee.blogg.se/outlet <--- där är direkt adressen till min outlet..



KRAM LISETTE!

2009-03-31 @ 15:22:11
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0