Talangtävlingen

Hej bloggen!
Toppen humör idag trots att vädret inte var lika bra. Men jag var i allafall med i den där talangtävlingen idag, vann inte men det var ändå jätte kul. Vinnaren var Elina, så Grattis! Men E.M.D var ju också där och dom är ju alla sötnosar! ♥
Men jag gillar Danny mest ;) Vi fick deras autografer, och när det var prisutdelning på scen till oss som var med i tävlingen kom alla killarna fram och kramade oss! ♥ Jag har tagit hur många bilder som helst men lägger in fyra, hoppas alla mår bra. Massa pussar!


Jag och Danny. ♥


Jag sjunger.


Killarna sjunger. ♥


Danny sjunger. ♥

Och nu är det något strul med bloggen så jag kan inte lägga in denna " /Louise" men ni får klara er, haha.
Kram Louise.

Kommentarer
Postat av: Scrollan

Du var också skit bra!

Ställ upp nästa år, lova de!

2009-06-14 @ 16:10:04
URL: http://www.metrobloggen.se/elinaw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0