Sommar dag, AGAIN!

Ja, nu märks det att det är sommar. Det är bara juni än sålänge så fatta hur varmt det kommer bli i juli, herregud säger jag bara. Men dagen har spenderats tillsammans med Emmy vid en badstrand i närheten. Finns ett hopptorn i sjön och brygga med badstrand. Riktigt roligt! Jag och Emmy hade med oss varsin badmadrass också så vi låg och stekte, lyssnade på havet och gungade i takt med vågorna! :D

Efter ett tag kom Kim, Jeppe och Arvid så såklart snodde dem våra madmadrasser men jaja, Emmy och jag simma in till stranden och stod på händerna i vattnet och till slut fick vi tag på dem! Vi fikade där också med bagutte och fikabröd. Solen strålade som vanligt och vi fick nog färg eftersom det tar extra när man är så mycket i vattnet. Vi var där från typ 14.30 till 20.00 tror jag. Så 4½ timme och nästan hela tiden var vi i vattnet där vi dök och gjorde BOMBEN! Haha :)
Imorgon ska vi också ses och samla vårt såkallade påsklovs gäng som vi nu döpt om till Sommarlovs gänget, hell yeah! Vi ska bada, sola och busa förståss! Ny design har också kommit på plats men ska fixa en ny header.
Är det nån som kan göra headers i Photo Shop gratis till mig? Jag skulle bli skitglad!
Vi hörs kanske senare men sålänge får ni ha det underbart gött!
Pussar och kramar.
/Louise

Bli medlem på GratisBio! Man får massa gratis saker såsom, tidnings prenumerationer, presentkort, biobiljetter m.m. BLI MEDLEM HÄR! Eller klicka på bilden nedan.


Kommentarer
Postat av: Klara

Jag kan göra en:) Skicka bild på msn:)

2009-06-29 @ 23:28:42
URL: http://klarasgomstalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0