SOL! ♥

Hej på er.
Ja, det är sol här, 28 grader i solen och klockan är bara 11!? Tur att jag har planer idag då, bestämde med Denice idag att vi(äkta stekarna) ska ner till bryggan för att bada och sola, mysigt. Mickis och Cassie skulle också joina oss ;). Sola och bada är ju det bästa man kan göra med polarna på sommaren, ska se om jag kan ta med mig någe gött också.
Om ni har sol hos er så tycker jag ni ska gå ut och njuta av solen medans den väl är här!
Imorgon ska jag till tandläkaren för att dra ut en tand, aaahh. Jag har aldrig gjort det förut, men jag ska ju såklart ha bedövning men ändå. Usch, nej det tycker vi inte om. Mer om det imorgon. Nu ska jag iallfall ta mig en macka och sedan kolla om Denice har vaknat :) Vi hörs senare.
Kolla in de 2 inläggen här nedanför!!!
Kisses ♥


Kommentarer
Postat av: Fanny - The best ;)

kolla in min bränna på www.alltidfroling.blogg.se ;)

2009-06-23 @ 20:36:23
URL: http://alltidfroling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0