Inte lika varmt...

Inte lika varmt som igår, men det får man stå ut med. Fast det kanske ska bli dåligt väder hela veckan nu men vi kan hoppas att dom har fel ;). Idag har jag repat inför våran musical som är ikväll, hårdträning hela dagen var det men det har varit jättekul. Vill ni veta en pinsam sak jag gjorde? Precis innan jag skulle sjunga när alla tittade på mig så hickade jag! haha, det tyckte jag och ALLA andra också var ganska roligt, hehe. Men schemat för mig är fullproppat hela veckan
Måndag: Repning inför musical, föreställning.
Tisdag: Föreställning, skola.
Onsdag: Klassresa till badhus, och övernattning.
Torsdag: Kommer hem från klassresa vid 15.
Fredag: Vanlig skoldag.

Och nästa vecka går vi bara i skolan tills på onsdagen sedan har vi SOMMARLOV! Sommar, sommar, sommar. Nanananana. Woho! Under denna sommar ska lyckas:
1. Bli VÄLDIGT solbränd.
2. Badat så jag har vatten i lungorna tills på vintern ;)
3. Varit med kompisar.
Och hunnit med en utflykt ;).


Nej, nu ska jag gå ner till sjön och möta Mickis!

Vad ska ni göra i sommar? :)
H
a en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0