Hemma igen

Hej allihopa.
Jag har haft ännu en fin dag. Denna dag började med att jag jag gick upp vid 10.30 som sagt och fixade mig lite för att sedan möta Fillan och Emmy för ett dopp i kanalen. Det var ganska kallt, lite blåsigt och en aning molnigt, så Fillan drog hem till sin lillasyster som var ensam hemma medans jag och Emmy gick hem till Emmy där vi gjorde lunch, eller hon gjorde lunch ;). Lunchen bestod av Köttbullar och Makaroner med ketchup. Känns som en riktig svensk rätt, haha. Efter det gick vi upp och fikade med kakor och läsk. Gick efter det till Viktor och Filip men ingen av dem var hemma så vi ringde till Rasmus och bad honom möta oss nere vid vattnet där vi badade och solade med våra badmadrasser, så jäkla mysigt och bara ligga på min badmadrass och bara flyta iväg... Det kallar jag riktigt sommar. Vi tog massa bilder såsom, hoppbilder, poträtt bilder, bilder där vi ligger på badmadrasserna, hehe, m.m, orkar dock inte lägga in bilderna just nu. Sen gick emmy hem och jag drog till My ett tag där vi var inne på datorn och käkade mackor.

Planerna för imorgon är att vara med Emmy och Rasmus. Vi ska cykla till Mälby(badstranden där jag och Emmy var iförrgår.) Där ska vi väl bara bada och sola med våra madrasser! Update kommer nog till kvällen. Ha det bäst!
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0