Hej bloggen.

Sista iallafall veckan i skolan nu, nästa vecka går vi bara i 3 dagar, det ska verkligen bli skönt med sommarlov men jag kommer sakna alla i min klass såklart. Vi var ju på klassresa på Åland där vi först badade i badhus och sedan drog vi till våra stugor. Tjejerna hade en stuga och killarna en annan, rummet delade jag med Emilia, Cassie och Isabella. Dte var riktigt mysigt och jag vill så gärna göra om det, det var den bästa resan nånsin, <3.
Men nu börjar det dra ihop sig och jag snart gått ut mellanstadiet så nu väntar högstadiet efter sommaren, känns lite pirrigt men ändå inte för det är ju ialla fall bara nån km från min nuvarande skola, haha. Jag är i allfall glad att alla i min klass förutom en kommer börja på den skola jag ska börja på, för vi har verkligen haft det så kul den senaste veckan!

Just fan, har ännu inte hittat en avslutnings outfit. ÄR JAG DUM ELLER?!


P.S Grattis till Kenza som tar studenten idag! :)

Kommentarer
Postat av: Klara:)

vem kommer byta skola? Aa iaf har inte jag heller hittat nån outfit PANIK! hoppas du hittar nån snart:P pusspuss<3

2009-06-06 @ 15:19:58
URL: http://krambjornensomheterklara.blogg.se/
Postat av: lottie

Fin blogg :D

2009-06-07 @ 13:21:49
URL: http://lottiesvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0