Hej alla ni.

Hejsan på er som är vakna.
Det är pretty late och jag ska strax gå och lägga mig. Dagen har tillbringats med Emmy och Filip. Vi var hemma hos Filip och körde Mario Kart på Wii & kubb. Men sen kom Madison och Fanny och med det gick vi från Filip och mot Emmys hem, hehe. Sedan drog vi bara ut till ICA och köpte block choklad & rån eftersom Emmy skulle göra hemmagjord kexchoklad, det måste jag verkligen prova någon gång!

Jag har kommit på en sak, det svåraste med att blogga är ju att komma på rubriken för fan! :o Men nu börjar jag bli jäkligt trött så jag ska borsta gaddarna och sedan dra mig till sängs.
Pussar på er!


P.S. Orkade inte lägga in nån dagens men imorgon ska jag lägga in lite roliga inlägg eftersom att Emmy ska vara hos Klara, ;) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0